Inkoper & werkvoorbereider

IMG_4063

Bouw mee aan onze droomprojecten

Als inkoper en werkvoorbereider bij den Breejen BV ben je verantwoordelijk voor inkoop van diverse materialen en de voorbereiding hiervan. Je zorgt voor de juiste afstemming met de uitvoerder, zodat projecten soepel verlopen. Ook de contacten met klanten en toeleveranciers zullen dagelijks voorbij komen. Je staat als inkoper en werkvoorbereider midden in het team en je gaat iedere dag voor het beste resultaat. Je werkt binnen een hecht familiebedrijf waarin respect en doorzettingsvermogen de overhand hebben. We nodigen je dan ook graag uit voor een persoonlijke kennismaking.

Wat bieden wij?

  • Eigen auto van de zaak
  • Uitstekend salaris
  • Smartphone en laptop van de zaak
  • Gezellige teamuitjes en de vrijdagmiddagborrel
  • Opleidingen van de zaak
  • Goede arbeidsvoorwaarden
  • Iedere vrijdagmiddag een lunch op kantoor

Geen dag hetzelfde

Werk jij graag in een uitdagende omgeving waar geen dag hetzelfde is, en wil je bijdragen aan projecten die er écht toe doen? Bij Den Breejen kun je jouw talenten volledig benutten en werken in een team dat jouw inzet waardeert. Samen werken we aan een duurzame toekomst én aan jouw persoonlijke ontwikkeling.

IMG_4040

Solliciteer vandaag nog!

Interesse? Stuur je CV en motivatie naar jeroen@denbreejenbv.nl, niek@denbreejenbv.nl of bel ons op 023 – 528 5962 voor meer informatie. We kijken uit naar jouw reactie!

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Toegestane bestandstypen: pdf, docx, doc, Max. bestandsgrootte: 16 MB.

Andere vacatures

Medewerker Back Office

Ben jij een organisatietalent dat energie krijgt van een veelzijdige functie? Voor ons bedrijfsbureau zijn wij op zoek naar een gedreven Medewerker Back Office die ons team komt versterken. In deze rol combineer je administratieve, organisatorische én technische werkzaamheden. Geen dag is hetzelfde – je werkt nauw samen met collega’s en draagt direct bij aan het succes van onze projecten. Jouw werkzaamheden Als Medewerker Back Office ben je onmisbaar in onze dagelijkse processen. Je houdt je bezig met: Opstellen en verwerken van inkooporders Inkopen en bestellen van materialen Bijhouden en verzorgen van de projectadministratie Financiële afwikkelingen en rapportages Opstellen van offertes en andere commerciële documenten Algemene ondersteuning van het bedrijfsbureau Wat wij jou bieden Wij geloven dat goed werk ook beloond moet worden. Daarom bieden wij jou: Een fulltime dienstverband van 40 uur (of anders in overleg) Een eigen auto van de zaak Een uitstekend salaris passend bij jouw ervaring Een smartphone van de zaak Goede arbeidsvoorwaarden Wekelijkse vrijdaglunch en gezellige vrijdagmiddagborrels Leuke teamuitjes met je collega’s Wie jij bent Wij zoeken iemand die niet alleen gestructureerd en nauwkeurig werkt, maar ook plezier haalt uit samenwerken en schakelen tussen verschillende taken. Jij brengt mee: Ervaring in een backoffice- of administratieve functie Goede communicatieve en organisatorische vaardigheden Een proactieve en flexibele houding Oog voor detail en kwaliteit

Machinist

Als machinist ben je verantwoordelijk voor het veilig en efficiënt bedienen van machines op onze bouwlocaties. Je werkt nauw samen met je collega’s om ervoor te zorgen dat projecten op tijd en netjes worden afgerond. Ben jij een ervaren kraanmachinist met een passie voor de bouw? Wil je werken in een dynamische omgeving waar geen dag hetzelfde is? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Vakman GWW

Als Vakman GWW werk je iedere dag aan GWW projecten. De diversiteit is enorm om zo met plezier iedere dag naar je werk te gaan. Je werkt met eigen materieel op ieder project waardoor we snel kunnen schakelen en we mee kunnen werken aan uitdagende projecten. We nodigen je graag uit voor een persoonlijke kennismaking!